Vă prezentăm un pachet larg de servicii și acțiuni pe care le punem la dispoziție clienților.
Postări pe blog: realizăm articole de blog SEO adaptate, acestea oferă o platformă ideală pentru raportarea știrilor din industrie.
Studii de caz: prezentăm cu precădere în postările din Social Media studii de caz descrise pe scurt, care se reunesc apoi într-o colecție largă, ideală pentru prezentarea cazuisticii, tehnicilor utilizate în cabinet, etc..
Buletine informative: le realizăm în special pentru promovarea de noi servicii, dotarea cu noi echipamente, etc.. Sunt un instrument excelent pentru demonstrarea credibilității și expertizei cabinetului sau a medicului și a credibilității mărcii.
Cărți electronice sau broșuri digitale: le utilizăm ca pe o extensie a articolului de blog, secțiunii de site, etc.. Avem experiență vastă în realizarea acestora. Pe lângă textul care trebuie să fie perfect echilibrat între informația medicală și partea descriptivă, broșura digitală trebuie să includă alte elemente cum ar fi imagini, grafice, statistici, etc.. O broșură digitală va include funcții cum ar fi: videoclipuri, diagrame și chestionare care îmbunătățesc implicarea cititorului și generează conversii valoroase.
Pagini de destinație ale site-ului web: aplicăm o rețetă verificată de mix între cuvinte cheie și termeni de căutare SEO, pentru a urmări implicarea utilizatorilor. Avem grijă ca acestea să conțină un îndemn la acțiune pentru vizitatorul website-ului, o descriere clară și concisă a ofertei. Un formular de contact (pentru colectarea datelor) pentru a le reutiliza la campaniile planificate.
Campanii de marketing de conținut: este provocarea noastră continuuă. Așa cum spunem că nu există boli, ci pacienți, deci tratăm pacientul, tot așa, realizăm marketingul de conținut, în mod foarte țintit și bine planificat, conform obiectivului clientului. Dacă obiectivul clientului este, de exemplu, să atragă un anumit tip de personal, noi alegem mesajul potrivit. Un interviu cu CEO-ul spitalului despre cum a început compania și unde intenționează să meargă în continuare, o campanie de informare referitoare la noile echipamente achiziționate, un articol care arată cât de sănătoasă este comunicarea internă în organizație, o statistică ce prezintă organizația ca fiind cel mai bun angajator din domeniu.
Afișări: am stabilit strategii de afișare. Adică unde, pe ce suporturi, etc.. Deschiderea unui anumit cabinet a fost semnalizat cu succes prin utilizarea unui mash (un anumit tip de banner care înfășoară întreaga clădire). Am realizat afișarea unei reclame pe un panou publicitar într-un loc intens circulat de exemplu.
Articole de specialitate (materiale publicitare): realizăm „necesarul” de materiale promoționale, tipul și designul acestuia în conformitate cu obiectivul campaniei și al organizație. Adăugăm expertiza noastră, în a realiza materiale cât mai creative și originale.
Site-uri web: suntem foarte eficienți în realizarea de site-uri. De la alegerea temei și stabilirea secțiunilor, la conținutul acestora, la stabilirea formularului de contact, toate ne sunt la îndemână și le oferim clienților noștri.
Comun tuturor acțiunilor noastre avem așezarea publicului pe primul loc. Favorizăm evidențierea valorilor brandului, realizăm o imagine reprezentativă a organizației.