Potrivit INS, în 2023 80,8% dintre gospodăriile din România au acces la Internet de acasă. Din 4,4 miliarde de oameni care accesează Internetul astăzi, 3,38 miliarde folosesc Social Media.

Comunicăm conform obiectivelor clientului

Uneori contează faptul că oferim un serviciu care tocmai a intrat în lista celor decontate de stat, alteori că s-a achiziționat aparatură nouă sau că un anumit specialist s-a alăturat echipei dvs..

Acestea nu se comunică identic, ci fiecare își are propria rețea socială, propriul conținut, o frecventă de apariție recomandată, etc. Grafica trebuie să fie mereu adaptată, iar noi o realizăm cu specialiști talentați, cu mare experiență.

Echipa noastră are specialiști formați pentru a crea conținut pentru Social Media. Știm să oferim „cârligul” care să atragă clientul către conținut. La rândul sau, conținutul postat este adaptat. Imaginile, video sau animația sunt atent selectate.

Știm să alegem tipul de media pentru un anumit moment sau campanie, durata și frecvența postării, etc.

Corelăm steategia din Social Media cu celelalte acțiuni de comunicare, de exemplu SEO.

Cu toate acestea, o simplă campanie Facebook, fie ea și campanie plătită, nu este intodeuna utilă sau suficientă. Rețelele sociale sunt și locul unde putem identifica „promotorii” sau „ambasadorii de brand”.

Imagine de brand reprezentativă pentru asistența medicală. Logo & Branding

Experiența pacientului poate fi îmbunătățită utilizând tehnicile potrivite de marketing în domeniul sănătății. Satisfacția profesionistului în sănătate poate fi și ea obținută utilizând un marketing și un branding creativ.

Branding-ul medical este procesul de modelare a felului în care o organizație de asistență medicală este percepută. Sunt incluși medici, asistente, etc, dar mai ales, pacienții.

Logo-ul are menirea de a face marca dvs. recunoscută dintr-o singură privire. Alături de slogan, acesta evocă scopul și personalitatea brandului și ajută publicul larg să vă identifice. Tot la identificarea și diferențierea dvs. contribuie și identitatea dvs. vizuală (mixul intre logotip, culori și forme, fonturi, etc). Toate acestea sunt incluse într-un manual de identitate vizuală, care descrie riguros proporția, dimensiunea și ordinea în care elementele de identitate vizuală sunt utilizate.

Branding-ul personal al medicului este atât o știință cât și o artă. Vă ajutăm să aveți un branding personal impecabil.

Aducem la zi identitatea dvs. vizuală și redactăm manualul de identitate vizuală, dar mai mult, facem totul cu instrumente eficiente și de avangardă.

Specialiștii noștri în mărci sunt capabili să creeze un branding memorabil, astfel încât să nu fiți confundați cu alți 1000 de competitori din domeniul dvs..

În ceea ce vă privește, v-ați asigurat că:

  • aveți deja o identitate vizuală excelentă inclusă într-un manual „ca la carte”
  • pacienții și potențialii clienți vă recunosc dintr-o mie
  • valorile brandului (mărcii dvs) sunt arhi-cunoscute. De exemplu, vă mândriți cu profesionalism, empatie, blândețe, seriozitate, corectitudine. Datorită acestora, mulți pacienți și-au identificat propriile valori cu ale dvs.
  • aveți materiale informative (pliant, o broșură online și nu numai, cărți de vizită digitalizate (cu cod QR inclus) pentru personal
  • aveți un branding personal al medicului memorabil

Specialiștii noștri în mărci sunt capabili să creeze un branding memorabil, astfel încât să nu fiți confundați cu alți competitori din cartier (gândiți-vă doar la cabietele de stomatologie, aflate în blocuri). Trebuie să iasă din anonimat.

Vă ajutăm să comunicați eficient valorile dvs. Luăm exemplul unui cabinet stomatologic, care tratează și copii. Valori ca blândețea, răbdarea și empatia ar trebui să „fluture asemenea unui stindard”. Fiți convinși că un părinte al cărui copil nu mai resimte „frica de dentist” va rostogoli informația în beneficiul dvs..

Cărțile de vizită digitale cu QR code sunt invenția noastră. Broșurile online cu materiale medicale sunt specialitatea noastră.