OPTYU A DESCHIS ÎN SIBIU UN NOU MAGAZIN SI A LANSAT COLECTIA TOM FORD

OptyU reprezintă un nou concept în materie de optică prin aparatură de cea mai înaltă calitate, branduri de renume mondial şi o echipă de profesionişti alcătuită din medici oftalmologi şi specialişti. Pe data de 27 septembrie a avut loc deschiderea oficială a celei de-a doua optici din Sibiu într-un spațiu boem și a avut în prim plan lansarea noii colecții de rame și ochelari de soare marca Tom Ford.

Atât pentru ochelarii de vedere, cât şi pentru cei de soare, OptyU utilizează numai lentile de înaltă calitate de la Essilor, liderul mondial în designul, producerea şi personalizarea lentilelor de ochelari. Clienții se pot bucura de o selecție specială de modele de la  branduri celebre precum: Ray Ban, Hugo Boss, Dior, Tom Ford, Tommy Hilfiger, Fossil şi multe altele.

Deschiderea oficială a noii optici de pe B-dul Victoriei, nr. 32 a avut în prim plan o expoziție pop-up a noii colecții Tom Ford. Extravagantă, diferită și modernă, colecția exprimă o atitudine îndrăzneață și elegantă, tipic modei americane. Din acest motiv, Tom Ford a fost favoritul lui James Bond. Modelul Marko FT 0144 a fost cel mai bun partener al lui Bond în Skyfall, în timp ce noul Spectre James Bond apare elegant cu Snowdon FT 0237.

,,Atunci când alegi o pereche de ochelari Tom Ford este cea mai bună modalitate de a le spune oamenilor că ai încredere în propriul stil, că îți asumi personalitatea și că ești la modă. Madonna, Halle Berry sau Britney Spears sunt doar câteva dintre celebritățile care aleg acest brand. Ramele vin într-o gamă variată de dimensiuni, forme și culori, sunt concepute pentru a fi confortabile și sunt fabricate din materiale foarte speciale.”, a afirmat Lucian Tarcea, manager OptyU Sibiu.

Invitații prezenți la deschiderea oficială au putut proba și fotografia noua colecție și au beneficiat de discouturi speciale. Partenerul evenimentului a fost Essilor, lider mondial în rândul companiilor producătoare de lentile de ochelari.

Essilor investește anual peste 200 milioane € în cercetare și dezvoltare, angajându-se să aducă pe piață în permanență produse noi, mai eficiente. Mărcile sale reprezentative sunt Varilux®, Crizal®, Transitions®, Eyezen™, Xperio®.

Trimite mai departe