Astăzi, cea mai mare parte a atenției este pe Social Media (70% din timpul petrecut pe ecran). Deci, companiile trebuie să desfășoare campanii eficiente de publicitate în mediul digital.
V-ați asigurat că:
- v-ați promovat corect, în locul potrivit (v-ați asigurat că sunteți la fel de bine « văzuți » atât în offline cât și în online
- publicitatea digitală bazată pe locație a fost făcută corect și a adus suficient de mulți clienți
- informațiile din site-ul dvs. sunt suficient de clare și complete încât să direcționeze la dvs. pacienții
- practicați cu succes Strategia Drive-to-clinic (ghidarea către clinică)?
Noi propunem strategii de îndrumare a clientului din online „în cabinet”. Cel mai adesea, simpla construire corectă a site-ului cu geolocalizarea cabinetului, afișarea orarului etc. sunt informații suficient de relevante pentru un anumit segment de pacienți. Avem grijă ca fiecare client să își găsească informația relevantă pentru el, în locul în care este cel mai probabil să o caute.
Vom evalua bugetul dvs. de publicitate, specialitatea dvs. și publicul dvs. țintă înainte de a vă sfătui cu privire la platforma unde să faceți publicitate cât și despre media adecvată.