Comunicare de marketing în domeniul sănătății

Modul adresat tinerilor / adulților

Nevoia de comunicatori profesioniști în domeniul sănătății este din ce în ce mai mare. Sănătatea este un sector foarte larg, cu diverse categorii de public implicate, un domeniu cu o necesitate crescândă de educare, explicare și intermediere.

Scop: Formarea de comunicatori profesioniști

Sector

  • Sănătate
  • Suplimente nutritive
  • Dispozitive medicale
  • Nutriție: alimente funcționale, alimente cu beneficii pentru sănătate etc.
  • Bunuri și servicii cu poziționare în sectorul sănătății – ex. produse de igienă, purificatoare de aer, SPA-uri
  • Produse financiare: ex. asigurări medicale, credite pentru medici
  • Informație din domeniul sănătății: cărți, website-uri, video-uri, podcast-uri, documentare etc.
  • Clinici și cabinete de terapii complementare
  • Evenimente cu obiective de conștientizare, comunicare mesaje de sănătate etc.: ex. maratoane
  • Sector medical
  • Programe de sănătate publică
  • Spitale
  • Clinici
  • Cabinete medicale
  • Cadre medicale și personal auxiliar
  • Medicamente și dispozitive medicale
  • Societăți și asociații medicale
  • Instituții publice și ONG-uri
  • Literatură medicală: ex. cărți, broșuri
  • Evenimente medicale: congrese și conferințe medicale

Scopul cursului

Învață prin metoda “learning by doing” – dezvoltare campanii de educare (pentru pacienți, pentru cadrele medicale, etc.), promovare diverse programe și campanii din domeniul medical, organizare evenimente de specialitate (congrese, conferințe medicale).

Brand managementul diverselor organizații medicale: spitale și rețele ale acestora, farmacii, cabinete medicale și non-medicale. Realizare management brand personal pentru medici, farmaciști, profesioniști din domeniul medical și non-medical etc..

Cursul este dinamic, interactiv cu aplicare la fiecare modul a informațiilor discutate (20% informație, 80% implementare – care asigură resursa de învățare) și beneficiază de invitați care sunt specialiști în domeniile dezbătute.

Trainer

Oana Voicu, are o experiență de peste 21 ani în domeniul comunicării, dintre care 14 în agenția de marketing Creative Ideas și 4 ani de coordonare de programe de învățare creativă în Asociația Credu; cadru asociat la Universitatea București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (13 ani).

Contact: oana.voicu@creativeideas.ro

Trimite mai departe