Povestea brandului „Obio”

Va rugam sa ne faceti cunoscuta «povestea brandului dvs.» din perspectiva stilului de viata sanatos, pe care il propuneti.
Povestea brandului Obio s-a nascut in 2012, avand la baza interesul pentru o alimentatie cat mai sanatoasa si fara chimicale.

Initial am cautat alimente curate pentru mine si familie, ca mai apoi sa oferim prin intermediul brandului Obio aceste alimente tuturor celor interesati de un stil de viata sanatos.

Astazi produsele Obio se pot gasi in mai toate magazinele de specialitate din tara, avand un portofoliu de peste 200 de produse marca Obio.

2. Care sunt atuurile care fac sa fiti luati in considerare, atunci cand un client vrea sa achitioneze produsul dvs?
Asa cum va spuneam si la intrebarea precedenta, fundamentul brandului Obio il reprezinta un stil de viata sanatos.

Prin urmare, selectia de produse marca Obio este atent realizata, produsele provenind din agricultura ecologica, unde nu sunt permise in procesul de cultivare a materiei prime chimicalele permise pe scara larga in productia obisnuita.

Faptul ca am pornit din pasiune acest brand, transparenta in comunicare cu clientii, si nu in ultimul rand calitatea produselor Obio sunt importante si decisive in decizia de cumparare.

3. Aveti anumite produse specifice in domeniul dvs. de activitate ?
La modul general putem spune ca aproape tot portofoliul nostru de produse este specific. Produsele bio inca pot fi considerate de nisa la noi. Sigur ca avem in portofoliu produse care sa satisfaca aproape orice cerinta a clientului.

Avem o gama variata de produse bio fara gluten, produse bio fara zahar adaugat, produse vegane fara ingrediente de origine animala, samd.

4. Ati lansat campanie/campanii de educare a publicului ?
Educarea publicului prin campanii create de jucatorii din piata de bio este foarte greoaie. Sigur ca avem permanent campanii educationale in social media.

Insa ce am observat este ca nivelul de educare al publicului pe produse bio este proportional cu nivelul de educare al societatii din care face parte acest public.

Potentialii clienti cu un nivel mediu de educatie inca sunt reticenti la ce inseamna bio, si asta pentru ca nu inteleg de fapt ce inseamna ca un produs sa detina certificarea bio.

Dar nici nu sunt foarte dispusi sa invete din pacate. Dar suntem optimisti, trendul este de crestere si speram ca tot mai multa lume sa inteleaga importanta pe termen lung a folosirii produselor bio.

Impactul se vede in primul rand la nivel personal in starea de sanatate, dar si asupra planetei, deoarece in agricultura ecologica solul nu este otravit cu diverse chimicale.

5. Ati vrea sa va diversificati clientela ? Considerati ca activitatea de educare a publicului larg, v-ar putea ajuta in acest sens?
Am raspuns intr-o oarecare masura la aceasta intrebare mai sus. Dar sigur, cine nu si-ar dori mai multi clienti? Insa realist fiind, publicul larg va consuma mai multe produse bio atunci cand va fi mai educat la nivel general, de societate, dar si cand veniturile medii din Romania vor fi mai mari.

E o stransa legatura intre puterea de cumparare si clientela de produse bio.

6. Ati vrea sa adaugati altceva legat de brandul dvs. ? Orice va face placere sa ne prezentati.
As dori sa multumesc in primul rand tuturor celor care au avut si au incredere in produsele Obio. Suntem pe piata de 11 ani si ne propunem sa fim si pe viitor, lansand anual noi produse sanatoase si curate.

Brandul Obio nu ar fi ajuns unde este astazi daca clientii nu ar fi avut incredere in noi. Corectitudinea, transparenta si bunul simt vor ramane mereu valori de baza ale brandului Obio.

7. Cum ati convinge persoanele “indecise” sa duca o viata sanatoasa/sa adopte un stil de viata sanatos.
Chiar daca deja pare un cliseu, dar preventia este cea mai usoara metoda si de a avea o viata sanatoasa, dar si de a ramane cu bani in buzunar pe termen lung.

Din pacate alimentatia nesanatoasa si ieftina provoaca anumite afectiuni inevitabil la un moment dat, si nu de putine ori o persoana ajunge sa cheltuie pe tratamente si terapii mult mai mult decat diferenta de pret intre produsele ieftine si pline de chimicale si produsele bio.

Aici iarasi ajungem la educatie, depinde de fiecare cat e de dispus sa ofere acestei masinarii extraordinare care este corpul uman, un combustibil de calitate.

E ca si la masini daca vreti, daca punem benzina proasta in masina, va afecta motorul poate chiar iremediabil. Din pacate avem mai multa grija de masina personala de multe ori decat de propriul corp, si asta ar trebui sa ne dea de gandit.

8. Recomandari de alegeri sanatoase.
Cheia unei vieti sanatoase o stim cu totii, consta intr-o viata echilibrata.

Putem consuma cate putin din fiecare grupa de alimente, fara a abuza. Abuzurile sunt cele care ne dezechilibreaza, si trte ca in majoritatea timpului sa avem un echilibru, si sa fim atenti ca excesele sa nu devina ele majoritare.ebuie sa avem mare grija ca acestea sa nu devina un obicei.

Nu trebuie sa ne simtim vinovati pentru ca uneori mai consumam si alimente mai putin sanatoase, sau uneori consumam in exces un anumit aliment (zahar de exemplu). Important es

Asta in ceea ce priveste alimentatia, dar pentru o viata sanatoasa este bine sa fim atenti si la emotiile noastre, la sufletul nostru. Si aici este indicat sa traim in pace cu cei de langa noi, sa evitam sa ne provocam singuri situatii care ne pot genera emotii daunatoare.

Nu degeaba avem noi un motto la Obio, “in armonie cu natura si cu cei din jur”. As mai adauga aici, pe langa natura si cei din jur, si armonia cu noi insine.

 

Coordonate de contact Obio:
Call center Obio: 0752.498.740, office@obio.ro
Contact distributie B2B: 0771.064.037, info@bioholistic.ro

Trimite mai departe